Re: mech: dvojpulsní bodovačka

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Leden 7 01:06:54 CET 2024

Tak na ten jeden v bodovačce nic speciálního potřeba není, nabiju na
požadovaný napětí a hotovo:-)

A ten 16V stack z Ali, když se bude nabíjet třeba na 12, tak taky bez
problému. Dokonce tam nastává i jistej selfbalancing, protože
samovybíjecí proud má silnou závislost na napětí. Nechal jsem si tady na
stole pokusně jeden 47F a ten po nabití na 2,7 dost rychle klesal, snad
0,1 V/h, ale čím dál pomalejc. Pořád občas měřím. Asi za měsíc to čím
dál pomalejc dolezlo k 1,5 a teď po roce má 1,2.

Jinak se na to na Ali prodávaj i balancery za pár drobnejch.

PH