Re: mech: dvojpulsní bodovačka

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Leden 6 20:53:44 CET 2024

[OT]
Tady mi to funguje.
Poláci ještě nezjistili, že jsem špión.
No ale to není nic divného. Anglosasové byli vždy popředu. Jak třeba s
woke, tak s odhalováním špiónů.
[/OT]

Je to opravdu zajímavý stavební prvek.
Jen to bude asi trochu složitější s nabíjením. Bude to chtít nějaký
balancér, řekl bych.
Nebo to připojit třeba k článkům olověné baterky. Vždy jeden supercap k
jednomu článku baterky.
Pak by i měkká baterka mohla dělat divy.

PL