Re: Rozborka měniče GW3648-EM + odstranění laku na desce

Standa Palas stpalas na volny.cz
Sobota Leden 6 21:50:50 CET 2024

Dobrý den

Díky za zajímavé info o vnitřnostech měniče. Dejte vědět, jsk jste s tím
pochodil. Zajímá mě to. Vzhledem k tomu kolik měničů se v posledních
letech namontovalo, tak předpokládám, že dřív, nebo později mně taky
nějaký přistane na stole.

  Měl bych ještě dotaz na zdejší členy konference. Byla tu zmínka o tom,
že je deska zalakovaná. Je nějaký způsob, jak se laku na desce dá
zbavit? Opravy mi ten lak dost komplikuje.

S.P.