Re: Rozborka měniče GW3648-EM

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pátek Leden 5 12:41:14 CET 2024

No zdá se ,že ten co mám v ruce nějak přežil.  trvá mu asi 15minut než
nabootuje, takže start probíhá takto:

postupně se rozsvěcí jednotlivé led kontroly,  po chvíli je slyšet
klapnutí relé a na výstupu backup se objeví AC, stále bliká grid a
system, a v okamžiku kdy se měly tyto kontrolky rozsvítit, tak se ozve
rána a spadnou jističe.

Což se nedivím - jedna strana H mustku střidače šla do zkratu a
rozsvícení gridu je doprovázeno sepnutím relé na výstup Hmůstku.

Petr