Re: Elektrojiskorvé řezání drátem

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Leden 5 13:16:35 CET 2024

Ano, to vrtání je poměrně dost jednoduchý. I když teda teď se to dělá
spíš trubkou a tou se prohání ten olej.
Když se použije předloha pro formu, je to už malinko věda, aby se
předloha příliš neopotřebovala než dokončí formu.
A když se vyřezává drátem, tak je to ještě horší, protože se navíc nesmí
přepálit drát. A tam se navíc místo oleje obvykle používá demi voda. A
krom toho, jak všude píšou že voda a mosaz drát 0,25 mm, už nikde moc
další dostupný podrobnosti nejsou.

PH