Re: Elektrojiskorvé řezání drátem

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pátek Leden 5 11:56:36 CET 2024

Ja jsem uz snad za totace potreboval provrtat diru do cca 20mm
tvrdokovu...stacila na to vrtacka, mosazna tycka misto vrtaku, kapalina
byl tusim silikonovy olej a jako zdroj jednocestne usmernene trafo
18V/20A a baterie kondenzatoru. Proudove omezeni zrejme delal privod k
tem kondenzatorum, ktere byly primo u vrtacky.

Az me prekvapilo jak to slo rychle.

RV