RE: Elektrojiskorvé řezání drátem

Lubor Otta butan na centrum.cz
Čtvrtek Leden 4 22:44:27 CET 2024

Také jsem viděl fabrický stroj. Potopené to bylo snad v demi vodě, zdroj je asi nějaký zkratuvzdorný, a ten drát, tuším mosaz který vyjíždí z řezu už byl pacatý. Ona trochu ubývá i protielektroda.
Lubor

> Od: konference na vojtek.biz
> Komu: "'HW-news'" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 04.01.2024 20:32
> Předmět: RE: Elektrojiskorvé řezání drátem

To neleptá - používá se elektroeroze - vybije se do toho kondík. Normálně je
 tam průběžný drát, který slouží jako jedna elektroda a posouvá se. Co jsem
 viděl fabrické stroje byli tam zdoje schopné dodat  stovky ampér.
 J.V.

 -----Original Message-----
 From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jaroslav Lukeš
 Sent: Thursday, January 4, 2024 8:25 PM
 To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
 Subject: Re: Elektrojiskorvé řezání drátem

 To leptá ve vodě, nebo se to vyjiskrovává těma drátama? Jako úchyt wago, no
 potěš, měl jich dodat krabičku za ty prachy.

 Hlavně místo 555 má kouzelné zaklínadlo malina....

 72V, nevím jaký proud... Našel jsem zdroj na 20A
 https://www.aliexpress.com/item/1005003857058003.html <https://www.aliexpress.com/item/1005003857058003.html>

 Ono by bylo možná nejjednodušší zapojit to na 2 fv panely.