RE: Elektrojiskorvé řezání drátem

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Čtvrtek Leden 4 20:32:37 CET 2024

To neleptá - používá se elektroeroze - vybije se do toho kondík. Normálně je
tam průběžný drát, který slouží jako jedna elektroda a posouvá se. Co jsem
viděl fabrické stroje byli tam zdoje schopné dodat  stovky ampér.
J.V.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jaroslav Lukeš
Sent: Thursday, January 4, 2024 8:25 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Elektrojiskorvé řezání drátem

To leptá ve vodě, nebo se to vyjiskrovává těma drátama? Jako úchyt wago, no
potěš, měl jich dodat krabičku za ty prachy.

Hlavně místo 555 má kouzelné zaklínadlo malina....

72V, nevím jaký proud... Našel jsem zdroj na 20A
https://www.aliexpress.com/item/1005003857058003.html

Ono by bylo možná nejjednodušší zapojit to na 2 fv panely.