Pt1000 IC pro i2C

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Středa Leden 3 21:20:26 CET 2024

Díky za tip,

výrobce kotle dodává pt1000 (za dost nehorázné peníze), tak jsem si
říkal,že nebudu vymýšlet a použiju stejný princip ať neobjevím zase
nějakou slepou uličku. Kotel je to na dřevo zplynovací, takže mě zajímá
teplota spalin kvůli potenciálnímu vzniku dehtu v kotli/komíně.

Díval jsem se po převodnících k termočlánku na i2c, a taky to není žádná
sláva, prakticky jsem našel (na tme ) jen pár modelů, žádný skladem a
všechny v pouzdře, které ručně moc nedám. Hezký, dostupný a docela levný
je MAX31855, ale ten má jednosměrné SPI (v nouzi použiju), ale vzhledem
k tomu, že bojuji s nedostatkem pinů a i2c tam už stejně mám...

Víte o vhodném? (a blbě se dívám)

Díky

Petr