Pt1000 IC pro i2C

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Leden 3 17:45:27 CET 2024

Nenápadně napíšu anonymně úkrok stranou.
Anonymně proto, že jinak bych jako obvykle dostal kartáč.

A co si koupit za cca dolar K-termočlánek?
Měření teploty spalin je pro něho takový skoro ideální teplotní rozsah.
Je-li to tedy běžný kotel a nikoli studený kondenzační. Pro studený
kondenzační pak spíš termistor.

Pro ten K-termočlánek má vstup kdejaký multimetr, a je pro to spousta
levných a osvědčených chipů.
Na Alíkovi jsou třeba velmi šikovné a velice přesné ruční měřáky pro K
za cenu kolem 4 USD.
Používám je pro kontrolu třeba při pájení přetavením a další ad-hoc
vysokoteplotní měření.

Anonym