Pt1000 IC pro i2C

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Leden 3 15:28:05 CET 2024

Já bych ten proudovej zdroj nahradil přiměřeným odporem, nebo třeba
diodou. Cílem je v tomto případě jen snížit napětí do rozsahu Vref.

To použití proudových zdrojů je v 90% případů relikt minulosti, kdy to
usnadňovalo měření s přímým zobrazováním, bez výpočtů. Dnes z toho není
žádný užitek, jen je to další věc co se může pokazit, nebo zlobit kvůli EMC.

PH