Pt1000 IC pro i2C

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Středa Leden 3 14:08:22 CET 2024

Udělal jsem si průzkum co je dostupné v tme, a je to docela bída a nouze.

V podstatě mi jako jediný dostupný vyšel MCP3423. Bohužel má jen interní
referenci, takže to udělám tak, že jeden kanál bude měřit na pt1000 a
druhý na referenčním rezistoru, přičemž budou zapojeny seriově na zdroj
proudu jako na linkovaném schematu.

Výpočet pak budu dělat v CPU. Vzhledem k tomu, že to má měřit teplotu
spalin, tak tje to jedno, tak vysoká přesnost netřeba.

Díky všem za naťuknutí

Petr