OT Jak rozdelit na routeru provoz stejneho portu na dve ruzne IP

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pondělí Leden 1 13:56:15 CET 2024

Ahoj,

uvažuješ na moc nízké úrovni.
Pojedeš na jednu doménu? Nebo na několik? (v zásadě je to jedno)
Tvůj nový kamarád se jmenuje mod_proxy
https://httpd.apache.org/docs/2.4/mod/mod_proxy.html
A budeš se zabýval kapitolou "Reverse proxy". Nastavení provedeš tak,
aby se "/synovo" přepisovalo na "http://localhost:8080/" a je to.
Druhého apache spustíš na portu 8080 a tím problém přestane existovat.