OT Jak rozdelit na routeru provoz stejneho portu na dve ruzne IP

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pondělí Leden 1 13:40:56 CET 2024

Zdravim vsechny v Novem roce a hned prvni den mi prinesl tezkou hlavu...

Pres svatky jsem slibil synkovi zprovoznit webhosting jeho vlastni
domeny u me doma na serveru...takze si nekolik dni ladil sablonu do
Wordpressu, ja jsem nahodil Wordpress na svuj webserver, aby me to
vzapeti hned vysplouchlo, ze je nutne PHP 7.0 a vice... Rikam si ok neni
problem...nahodil jsem dalsi virtual s Apachem a s vyssi verzi PHP
(aspon se to nebude motat na mem Apache)...vsechno jsme to
rozbehali...dnes ze zaplatime domenu a me doslo, ze nevim jak na domacim
routeru predavat port 80 podle toho co se jedna za domenu na konkretni
IP uvnitr site. Samozrejme skleroza zapracovala a rikam no tak holt to
dam ke me na webserver a nebude to oddelene...takze jsem se vratil do
bodu nula ...je treba vyssi verze PHP nez 7.0.

A ted si marne lamu hlavu jak zaridit, aby kdyz prijde na router zvenku
pozadavek na port 80 se jeste resilo pro jakou to je domenu az az pak
predalo na spravnou IP.

Uvnitr site to neni problem, protoze tam mam pod palcem BIND a DNS.

P.S. Urcite to nechci resit instalaci vice verzi PHP na jeden Apache.

S pozdravem
RV