Re: Nabíječka pro elektrokola

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Únor 29 20:06:42 CET 2024

Ty Aubessy jsou fajn. Žádný BT tam není. Dělá se verze WiFi nebo Zigbee,
ale vždy je tam jen to jedno rozhraní.
Mám jich několik, už jsem tu o nich psal.

Pozor, dělají se 2 velmi podobná provedení. Jedno má měření spotřeby (má
na sobě namalovaný blesk), druhé to měření nemá.

Dá se používat přes Tuya cloud, nebo po nějaké netriviální snaze bez
čínského cloudu přes lokální ovládání, nebo po ještě větším úsilí tam
nalít zcela nezávislý firmware OpenBK.
Já osobně je mám předělaní na to OpenBK. A mám tam dobastlené ještě 2
další výstupy pro případné spínání něčeho dalšího.

PL