Re: Nabíječka pro elektrokola

AZe aze na seznam.cz
Středa Únor 28 11:50:55 CET 2024

Jen abyste nenarazil na úředního šimla. Známý chtěl zřídit 2 nabíjecí místa AC pro EV pro své pacienty a zatrhli mu to, že nemá licenci na obchodování s elektřinou nebo něco takového, i když to nemělo být za peníze, už si to přesně nepamatuji. Nejhorší je holt srážka s blbcem a ještě horší s úředním, který má razítko.
aze

From: Ladislav Kručinský
Sent: Wednesday, February 28, 2024 11:37 AM
To: HW
Subject: Nabíječka pro elektrokola

Zdravíčko kolezi.

Rádi bychom na zeď naší hospody umístili nabíječku na elektrokola, protože zákazníků s touto technikou přibývá a logika „když si dají nabíjet kolo (zadarmo) tak toho více vypijou 😊“ by měla fungovat.

Jelikož jsem touto technologií nepolíben prohlížel jsem si internet a na stránce

Nabíjecí stanice Powerbox.one - jediné profi řešení pro nabíjení elektrokol "mimo domov" na trhu. (ekolo.cz)

je krabice, která má dole 4x XLR konektory s označením 2x UNI, BOSCH a SHIMANO. Z textu se lze dočíst, že všechny používají napětí 36V a maximální proud je 4A. Moje dotazy:

1 – Čím se tyto systémy liší kromě konektorů? Je mi jasné že musím pro každý specifický typ mít přechod XLR <-> konektor pro daný systém.

2- Když dám do krabice s patřičným krytím 4 zdroje 36V/4A a tuto vybavím třeba těmi XLR konektory, bude nějaký zádrhel ? Kromě toho, že mě to nebude stát 36 000Kč?

Moc děkuji za odpovědi.

Ing. Ladislav Kručinský

Koněvova 427/90

713 00 Ostrava - Heřmanice