Maly switch s PoE uplink/downlink a managementem

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Únor 29 13:38:28 CET 2024

On Thu, 29 Feb 2024, Josef Šíp wrote:

> Pouzivame hEX PoE
> https://mikrotik.com/product/RB960PGS
>
> 12-57V PoE in a 4xPoE Out

Ono to ale PoE IN umi jen passive, takze to nejde zapichnout do jineho
PoE switche co podporuje at/af ale musi tam byt ty spec. injektory

> 5x 1Gbit eth jde dat do HW bridge tzn wirespeed 1Gbit
> Switch chip  umi VLANY bez problemu.
> Musí se to ale umet nastavit, cfg je jina nez klasicke switche s VLANy a mng.
>
> SFP umi ale jen sw bridge takze to nepoužíváme. Tam je dana rychlost CPU.

Ono to ma dve bridge HW a SW ? A to je bud jedno nebo druhe takze pri
pouziti SFP interface jde jen SW ? A to se tam nejak prepina jaka bridge
se pouzije ? Uz jsem to mel v ruce, ale tohohle jsem si nevsiml.

Predpokladam ze VLANy a management pres IP/ssh funguje jak s HW
tak i se SW bridge.