Maly switch s PoE uplink/downlink a managementem

Josef Šíp sip na raab.cz
Čtvrtek Únor 29 13:02:51 CET 2024

Pouzivame hEX PoE
https://mikrotik.com/product/RB960PGS

12-57V PoE in a 4xPoE Out
5x 1Gbit eth jde dat do HW bridge tzn wirespeed 1Gbit
Switch chip  umi VLANY bez problemu.
Musí se to ale umet nastavit, cfg je jina nez klasicke switche s VLANy a mng.

SFP umi ale jen sw bridge takze to nepoužíváme. Tam je dana rychlost CPU.

J.S.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Simek
Sent: Thursday, February 29, 2024 12:54 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Maly switch s PoE uplink/downlink a managementem

Dobry den

potreboval bych maly switch - 5 portu staci - ktery by umel management pres cli/ssh, VLANy a byl napapajeny pres PoE at/af a aspon na jednom porte by byl schopen poskytnout PoE out (at/af) .

Neco nejspis ma Mikrotik, videl jsem i nejake ubiqiti ale tam byl management pres ten jejich cloud.

Nepouzivate neco takoveho co by jste mohli doporucit ?