Re: Jak vyhodnocuje elektroměr přetok?

tomas mainzer t.mainzer na gmail.com
Čtvrtek Únor 29 09:24:12 CET 2024

DD,
tady je asi treba odlisit technickou a smluvni uroven:
ad technicka - co jsem pozachytil tak elektromer mirne prumeruje pres
vice period a pripadne pretoky je schopen zachytit uz v ramci cca 10 az 50
period (zalezi na typu)  (nekde jsem zachytil ze ta 1s (50 period) je
maximum prumerovani ktere "specifikace elektromeru" povoluje)
ad smluvni - smluvni pretoky jsou definovane jako (prumerny) pretok v 15
minutvem okne a nesmi to v prumeru prektocit nejakou mez (bez
povolenych pretoku je to nejakych 300W)  - alespon takto to chapu ja co
jsem si u distributora (CEZ) precetl  (to okno neni plovouci ale fixni)