Re: Jak vyhodnocuje elektroměr přetok?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Únor 29 01:23:36 CET 2024

Už jsem tady víckrát zaznamenal temný náznak typu "... záleží pak na
distributorovi, který registry si vyčte ...".
Já mám elektroměr za dveřmi. Takže ke mně jednou za rok přijde milá
paní, na papír si opíše 2 čísla, přečtená z displeje - spotřeba VT a NT.
Nakonec proč by distributora mělo zajímat něco jiného, než to, kolik
jsem odebral a tedy kolik mám zaplatit.
Pokud bych měl načerno solár a měl nějaké velké přetoky, tak by to
předpokládám řešil jen v případě, že by to v síti dělalo nějaké problémy.
Pokud to problémy nedělá, tak je to jen v jeho prospěch.

Něco jiného by bylo, kdybych měl oficiální 4Q elektroměr a měl ve
smlouvě, že nesmím mít přetok, nebo ho měl limitovaný a přesáhl ho.
Pak by na to měl jednoduchý nástroj, aby mě zkásl o pokutu, i když by mu
to problémy nedělalo. Škoda nevyužít příležitost obrat kavku, že.

To je u vás nějak jinak, že spekulujete na téma co všechno distributor čte?

PL