Modem BG95 data

Úterý Únor 27 19:08:53 CET 2024

Takze zmena, doma se to chova celke zpusobne a asi je to tim, ze je
lepsi signal, zitra jeste porovnam ale tady mam +QCSQ:
"eMTC",-80,-108,98,-15
Co bylo v praci uz si nepamatuju ale urcite min...

Takze zbyva otazka, jak to v runtime prepinat aby to nenicilo modul a
pokud se nechytnu na eMTC, prepnout na GSM a pak to v prodlevach zkouset
naopak ale zarizeni je v provozu 24/7, mohou to byt desitky zmen za den...
Nebo fakt menit konfiguraci? V modulu je urcite linux, konfigurace bude
v souborovem systemu a treba resim zbytecny problem a 20+ let to vydrzi
i tak...