Modem BG95 data

Úterý Únor 27 12:16:10 CET 2024

Delam vyvoj na tomto modemu a deje se mi takova nepekna vec... Operator
T-Mobile

Pokud jsem v modu GSM  (AT+QCFG="nwscanmode",1,1), je vse dle ocekavani.
Pouzivam pro komunikaci UART a ESP32 s podporou PPPoS

Kdyz prepnu na LTE, tak IoT-Nb asi neni podporovano, aspon to nepriradi
IP adresu, po omezeni na eMTC (AT+QCFG="iotopmode",0,1) se to ze zacatku
chova dobre, dojde k prirazeni IP adresy 100.x.x.x

ale i kdyz se to tvari, jako, ze je v siti, po nejake prodleve v radu
sekund uz neprojde ping na nejakou verejnou adresu atd. NET Status dioda
blika, jako ze komunikuje.

Pokud ale spustim ping hned po pripojeni, bezi libovolny cas. Pokud ho
zastavim tak po podobne prodleve uz nenabehne ale kdyz ho spustim hned,
zase pokracuje.

Mozna jsem nenasel nejakou specifikaci, nebo to spatne konfiguruju, ale
fakt uz me nenapada co by se dalo jeste nastavit.

A jeste jeden dotaz, jak prepinat mezi sitemi GSM a LTE?
AT+QCFG="nwscanmode" funguje ale u vsech techto konfiguraci je poznamka:
The configurations will be saved automatically.

Coz by pri pouziti v runtime mohlo asi odrovnat flash modulu.

Nehral si s tim nahodou nekdo?