OT: Bezpecnost nadovsetko?, was: Myčka Bosh, chyba CL

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Únor 26 14:33:52 CET 2024

Technicky zdatny potomok zvladne aj oholit predlzovacku (ktora ide korektne
zasunut do bezpecnostnej zasuvky) a zapojit ju na to kreslo.

Ten pociatocny stav s holymi drotami na keramickych izolatoroch nebol
idealny; ale stav, ktory bol dosiahnuty pred asi 20 rokmi (t.j. ked este
prudovy chranic nebolo treba na kazde svetlo) je pravdepodobne dostatocny.

Kazda vec ma nejaky bod rovnovahy kde uz vyhody prestanu prevazovat nad
nedostatkami (vratane nakladov), tie dve krivky sa pretnu a netreba to
silit dalej. Vidime to aj u inych veciach.

My to chapeme, politici nie, ti vidia len ciaru extrapolovanu do nekonecna.
A nie su nijako postihovani za zle rozhodnutia, ktore nie su nijako
dodatocne vyhodnocovane (resp. nie je problem cisla pokrcit tak, aby
akekolvek taketo vyhodnotenie vyslo pozitivne).

Ja viem, ze vas napadne nieco ine co je rukolapny priklad, dokonca si
tipnem ze u 99% ludi to bude spojene s autami, lebo to je aktualne; ale
mna este stale boli kauza ziarovky (co uz zrejme aj technicky mysliaci
ludia odmavli).

wek

PS. U nas v skole uz nie je pracovne vyucovanie a cast deti nevie pouzit
ani bezny skrutkovac na beznu nepoistnu skrutku.