Re: Myčka Bosh, chyba CL

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Únor 26 14:12:22 CET 2024

Já už se na to samo sebou nepamatuji, ale podle vyprávění rodičů jsem se
údajně pokusil zavést proud ze zásuvky otci do kovové židle už když mi
byly 4 roky. Prý jsem na drát namontoval banánek zcela korektně. A otec
měl nemocné srdce, takže asi chybělo dost málo.
Takže pokud máte vnoučata, bacha. Nikdy nevíte co je napadne.

Mrazík