Re: Myčka Bosh, chyba CL

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Únor 26 13:36:56 CET 2024

ja jsem jednou ve spravedlivem hnevu chtel demontovat tuhle ochranu v
prodluzce nasilim sroubovakem, tedy provest stav "trvale odjisteno".
prodluzka(pes) na stehno, do diry(budouci) placatej sroubovak a
prinerene jsem na nej klepnul rukou. bohuzel pri kvalite plastu obalu ty
prodluzky, sroubovak az ve stehne :-) a pak ze je to ochrana !
t.