Re: Myčka Bosh, chyba CL

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Únor 26 13:23:07 CET 2024

Ty ucpávky - krytky jsem už kde to šlo demontoval.
Občas pomohlo to promazat WD aby to "jezdilo". Ale když jednou v kuchyni
ráno nešel strčit do zásuvky kávovar, všade jsem to vyndal. To je vážně na
nervy tahle vymoženost. Strčit tam dva banánky je úplně nemožné. Nejhorší
je že jakákoliv prodlužovačka, cokoliv současného z obchodu už tyhle krytky
má uvnitř instalované a většinou jsou to nýtované věci. Takže jednoduchá
rozborka a sborka nehrozí.

neděle 25. února 2024 ladislav.krucinsky <