PWM 80V 25A

Středa Únor 21 22:47:06 CET 2024

Ono záleží, jak je udělaný ten budič. Kreslím si zdroj s NTP1034 a tam
zrovna ty odpory nedoporučujou. Ale zkušenost mám takovou, že i malým
snížením rychlosti spínání si ušetříte velké problémy s vyzařováním. A
sériové odpory se dávaly v audio zesilovačích už do mřížek výkonnějších
elektronek, právě aby to nekmitalo.

Anděl