Re: OT: kód na jedno použití od Microsoftu

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Únor 21 18:33:43 CET 2024

úplně důvod k panice to není. V zásadě to znamená, že máš atraktivní
emailovou adresu a někdo o ní stojí, nebo jí stvořil omylem a teď se
pokouší dostat někam, kde je tohle nastaveno jako druhý faktor.
Na email jindra(uzenáč)seznam.cz mi takových chodí dvacet za den. Je
velmi časté, že někdo zadá adresu příjmení,jindra@ (čárka místo tečky).
Nebo na seznamu jindra,příjmení@doména a pak mi prostě jedna polovina
přijde.

Ale mám i svého uctívače. Jakýsi jindrichhoryna na seznam.cz mi několikrát
za den pošle mail se subjektem "dd" a textem "dd". Asi čeká, že mne tím
přinutí přestat tu adresu používat. Mno zatím jsem se spokojil s jedním
vstupním filtrem.