OT: kód na jedno použití od Microsoftu

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Únor 21 17:20:43 CET 2024

Dobrý den,

už několikátý den mi chodí tento Email :

Tým, který se stará o účty Microsoft <
account-security-noreply na accountprotection.microsoft.com>
17:12 (před 2 minutami)
komu: mně
Vážený uživateli   [můj druhý Email pro pracovní záležitosti]

Dostali jsme vaši žádost o kód na jedno použití k vašemu účtu Microsoft.

Kód na jedno použití: XXXXXX - [6 číslic]

Pokud jste o tento kód nežádali, můžete tento e-mail v klidu ignorovat.
Nejspíše někdo zadal vaši adresu omylem.

Děkujeme.
Tým, který se stará o účty Microsoft
Prohlášení o zásadách ochrany osobních údajů:
https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=521839
Microsoft Corporation, One Microsoft Way, Redmond, WA 98052

Dříve mi toto chodilo, jen když jsem třeba změnil heslo, ale teď jsem nic
takového nedělal.
Na tento Email pro HW konferenci mi nic takového nechodí.
Zatím jsem to mazal , ale začínám z toho být nervózní .
Děje se vám něco podobného ?  Jak to prosím řešíte ?

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com