Re: Čínské vestavné V-A metry...

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pondělí Únor 19 13:58:48 CET 2024

Zdravím,

ještě před začátkem softwarové linearizace by bylo dobré vykreslit, jak
jsou na desce udělané vstupní obvod, hlavně ochrany. Ty bych tipoval
jsou pravděpodobnější problém, než A/D převodník. Nebo, zda se nemění
referenční napětí, pokud se to dá někde změřit.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba
Workmonitor s.r.o. - monitorování výroby