Re: Čínské vestavné V-A metry...

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Únor 19 13:45:45 CET 2024

U jednoho měřiče  je to krásně vidět, asi to číňan zapomněl vybrousit.
PY32F002A
https://github.com/IOsetting/py32f0-template/wiki

U dalšího / stejný, jiná barva segmentů je to vybroušené a u dalších dvou
to není vůbec vidět.

Já do toho samozřejmě neumím nic napsat, ale jak jsem uváděl, našel jsem
někde stránku a někdo se s tím zabýval.
Tyhle panelové metry přeflashovával svým dokumentovanýn SW s tím, že tam
vylepšil řadu věcí...

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>