RE: Mizení mailů - Re: Domácí videotelefon

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Neděle Únor 18 17:22:27 CET 2024

Ještě jsem na to nekoukal, ale Christian Lempa má zrovna teď nedávno čerstvé video o službě EasyDMARC (pro jednu doménu free), pomocí které se všechny tyhle pazdráty prý snadno nastaví. Tak třeba by to někomu s těmihle problémy mohlo pomoci.
https://www.youtube.com/watch?v=Yg3QL8To6uQ

Jakub Šerých