RE: Domácí videotelefon

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Neděle Únor 18 16:54:37 CET 2024

Mám z Ali totok: VTO3312Q-P & VTH2621G-P, je to variabilní na 1, 2 a 4 tlačítka a je tam i místo na klávesnici, kde je ilustrační fotka se čtečkou RFID. Dost možná by to šlo zaměnit (případně zkusit najít model s klávesnicí) nebo dobastlit třeba klávesnici od 2N. V případě potřeby můžu přeměřit ten hluchý prostor, ale možnost klávesnice berte s rezervou, nikdy jsem po tom nepátral. Já to mám jenom jako video telefon bez možnosti otevírat, byť výstup na relé tam je.
A pro představu varianta s 2x TV vyšla kolem šesti tisíc. A pro klid a bezpečí to jde provozovat pouze lokálně bez přístupu do internetu, mobil pak samozřejmě musí být v lokální sítí, aby na vrátník viděl.

-----Původní zpráva-----
Od: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> za uživatele Jiri Foldyna
Odesláno: neděle 18. února 2024 15:33
Komu: hw-list na list.hw.cz
Předmět: Re: Domácí videotelefon

Dne 18.02.2024 v 15:13 Tomáš Koželuh napsal(a):
> Tohle umí třeba Dahua z Ali, což nesplní požadavek na lokálního distributora. Pokud se nepletu, vše jde zapojit přes wifi nebo přes PoE, dá se koupit set s jedním tlačítkem a jednou TV, dvěma, třemi, víc nevím. Ještě by mohl být problém s klávesnicí, ale nejspíš budou mít model i s tím. Podle modelu určitě půjde zjistit přesné montážní rozměry. Výhoda je právě ta, že to jde zapojit i do mobilu, takže když je člověk třeba na zahradě, tak se návštěva dozvoní. A Hikvision to má natuty taky, jenom u české distribuce to může obojí stát zbytečně moc, doporučuju porovnat. Tohle řešení je tak do deseti tisíc, řešení od 2N pak bude za několik desetitisíců.

Díky za tip,
Hikvision i Dahua už jsem obhlížel. Našel jsem i modely s klávesnicí, ale s dveřní stanicí je problém ve velikosti, všechny jsou větší, než mám díru v tom kameni. Ono by to šlo rozšířit, ale kdo to nezkusi, neumí si představit, jaký je to porod, řezat čedič.
Neměl byste tip na nějaké modely, ať se mám od čeho odpíchnout?

Díky
jf