Pean s nastavitelnym pritlakem

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Únor 18 16:11:41 CET 2024

Pěkný článek.
Já jsem ten fígl s otočením čelistí, na které upozornil pan Lukeš, dřív
neznal.
A tady to pěkně rozpracovali i s fotkami.
Kolíčky jsou super. Mimo jiné se mi líbí, že jich můžu mít prakticky
neomezené
množství, což je často problém u jiných svorek, kterých se vždy nedostává.

S oblibou používám i takové ty kovové klipsy na papíry.

Ty doktorské špachtle jsou taky pěkný nápad. Má to ale jedno negativum.
Ubyla by tak možnost říct si "musím sežrat ještě další nanuk, protože
potřebuju klacík".
Přesto (nebo spíš právě proto) si je při nějaké návštěvě lékárny asi
taky koupím.
Díky za tip.

Držák na gumičky a jeho pravidelné doplňování je samozřejmě nezbytný
doplněk pracoviště.
Kromě klasických komerčních gumiček si stříhám své vlastní černé (a
trvanlivé) z duší
do kol, motorek a aut. Občas navštívím blízký pneuservis, kde je vyhazují.
Taky z nich dělám záplaty, kterými pak spravuju píchlé duše na kole.

Mimochodem z tlusté gumy z duší do aut si řežu laserem i tvarová těsnění.
Sice to děsně smrdí, takže to dělám zásadně venku a s bočním ofukem, aby
ty zplodiny
nešly na laserovou optiku, ale ta těsnění pak mají skvělé vlastnosti a
životnost.
Jednoduché tvary se samozřejmě dají jen fiknout nůžkami.

PL