Pean s nastavitelnym pritlakem

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Únor 18 14:34:18 CET 2024

Oops, neposlal jsem do konference, tak znovu:

-------- Přeposlaná zpráva --------

Odborný článek na kolíčky na prádlo :)
https://www.honzikovyvlacky.cz/2012/08/08/kolicky-na-pradlo-%E2%80%93-nastroj-modelare-k-pohledani/

Ještě bych podotkl, že jsem si někdy v minulosti koupil balíček
"špachtlí do krku", tedy to, co ti doktor nacpe do pusy se slovy
"řekněte Ááá". To se na podobné záležitosti taky hodí. Doplňuji to o
gumičky a špejle, případně izolepu.