Re: OT:CO2 laserová gravírka 50 W 300 x 200 mm

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Únor 17 16:24:00 CET 2024

tak ja si to pamatuju trochu jinak.
kazdej co2 laser(trubice) ma rad vectorovy rizeni.
vetsina zakazek, jsou ale vetsinou blbiny = obrazky z bitmap na vsechno
mozny. takze se jen boduje/carkuje.
rychle/produktivni bodovani/carkovani zvladaj jen nektere(lepsi ?) co2
trubice. mam tu jednu trubici od kamose, co mi prodaval mechaniku k co2
laseru, rizenou min. v jedne ose servem, prave pro rychlost vypalovani
bodu/carek a u ni me upozornoval, ze neni vhodna, ze "nestiha".
rizeni k cnc mam od gravosu, takze beznej g-kod a menu ma primo pro
pouziti s laserem nekolik polozek.
takze pokud clovek bude chtit jen vectorovat, tak zahodit cinskou krabku
a pripojit nejaky "normalni" rizeni.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65