Re: OT:CO2 laserová gravírka 50 W 300 x 200 mm

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Únor 17 15:34:55 CET 2024

Patřilo tam, že má na titulce fotku a ne formu.

Ještě dodatek: ten rozdíl v oblibě obrázkového a vektorového řízení se
projevoval v tom,
že ty CO2 lasery se na rozdíl od diodových neřídí pomocí G-kódu, ale
nějakým svým
vlastním formátem dat. Tedy pokud si to správně pamatuji a nepletu se.
Jsou tam (nebo aspoň dřív byly) myslím 2 standardy - Leetro a Ruida.
Aspoň u těch
dospělejších a dražších laserů. Tak předpokládám, že i ty laciné čínské
se budou
s některým z nich kompatibilní?

Ještě existoval nějaký projekt, který se zaměřoval na náhradu těch
běžných čínských
řídicích desek za nějaké DIY řešení. Mělo to myslím v názvu něco jako
"web", ale
projekt LaserWEB to nebyl. Bylo to něco jiného.
Už je to dávno a Alzheimer je aktivní.

PL