Re: Převrácení polí charů preprocesorem?

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Sobota Únor 17 15:58:57 CET 2024

Ještě mě tak napadlo použít nějaký hotový nástroj - něco jako
flex/bison. Možná by flex úplně stačil.
Funguje to poměrně jednoduše - vstup popíšeme regulárními výrazy a flex
z toho pak vygeneruje C-čkový kód, který je postaven jako jeden velký
konečný automat. Ten bere ze vstupu znak za znakem a podle něj a
předchozího stavu přejde do jiného stavu. Pokud se dostane do nějakého
definovaného stavu, zavolá se obslužná funkce (definovaná na vstupu).
Já jsem to na bare-metal nikdy nepoužil, protože protokoly zde používané
jsou natolik prosté, že konečný automat se dá vcelku uhlídat u bez toho.
Chtělo by to vyzkoušet.

Mrazík