Re: Jak zjistit výkon C trafa nebo toroidu?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Únor 17 05:07:04 CET 2024

Mám tu někde knihu, kde je kapitola podobného druhu, tabulky jader
různých druhů. Je někde zahrabaná a název si už nepamatuju. Zvláštní
tím, že orientace textu je rovnoběžně se hřbetem, třeba si někdo
vzpomene. Taky jsem podle ní nějaká trafa udělal.

Ale dnes je lepší znát/dohledat těch pár vzorečků, co byly zmíněny,
protože jader, zejména do spínaných zdrojů je nekonečně. A takto jsem
navrhnul traf podstatně víc. Navíc to vede i k lepšímu pochopení
podstaty fungování traf i důvodů, proč se můžou navrhovat různě a jaký
to má vliv na výsledné vlastnosti.

PH