Re: Něco na zeď co by umělo komunikovat s Home Assistant

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Pátek Únor 16 22:33:10 CET 2024

Stačí přes něj hezky nalepit malířskou pásku, v případě nutnosti ji lze
strhnout. Udrží to zapnuté ikdyž někdo ze zvyku do toho pleskne.

Nevypínání světel v kuhyni jsem vyřešil PIR senzorem s přepínačema
vzadu, nastavil jsem tam 5 minut a vypnul fotoodpor (někdy se svítí i ve
dne). A už se brble, že to blbne, no když si za sebou dámy nezhasnou...