Re: Něco na zeď co by umělo komunikovat s Home Assistant

iko iko.ikoon na gmail.com
Pátek Únor 16 18:02:15 CET 2024

Ten som pred 3 tyzdnami namontoval na skusku pod vypinac. Funguje to ako
som chcel, funguje aj vypinac, aj zigbee. Vypinac som zapojil na s1 a s2
a ten modul ho berie do uvahy. Akurat teraz clovek nevie, ci je vypinac
zapnuty alebo vypnuty podla vizualnej polohy, ale to si clovek zvykne to
prepnut opacne.

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.