Re: Něco na zeď co by umělo komunikovat s Home Assistant

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Únor 16 13:49:41 CET 2024

On Fri, 16 Feb 2024, Pavel Kořenský wrote:

> Hmm, tak jsem zkontroloval pár vypínačů v bytě a bohužel nulák tam nevede.
> Což mi bohužel poněkud kříží plány jak pro ten panel tak hlavně pro další
> etapu ve které jsem plánoval umístit pod všechny vypínače v bytě takové ty
> Sonoff micro krabičky, které z hloupého vypínače udělají chytrý.
> Ach jo. :(
>
> Zdraví PavelK

To bude typ instalace kdy faze a nulak vede k zarovce a od zarovky pak
dva draty k vypinaci. Teoreticky by jste to mohl propojit u zarovky
tak aby k vypinaci vedl faze+nulak a zarovku bud zapojit natvrdo (coz
se mi osobne dost ekluje) nebo pres nejaky chytry spinac. Ale ja bych
se s tim smiril ze holt budu mit hloupou zarovku na vypinac a proste
bych zkusil natahnout kabel do mista tabletu klidne po porvchu s tim
ze "az se bude nekdy bilit tak se to zaseka" ;-) .

Taky muzete mit intalaci do kruhu kdy se to deli nekde v krabicce
a obiha to mistnot jednim dratem - faze - vypinac - svetlo - nula
a to pak nema reseni.