RE: Podepisování PDF dokumentů

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Únor 15 19:59:58 CET 2024

On jenom nemůže najít vlevo v tom seznamu nástrojů nástroje pro podepisování. Až je najde, tak podepíše.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601
https://www.clexpert.cz
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Kořenský
Sent: Thursday, February 15, 2024 7:47 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Podepisování PDF dokumentů

Mně to v Adobe Acrobat Readeru normálně jde. Právě jsem zkusil podepsat nějaký report vygenerovaný do PDF, který žádné podpisové pole neměl.
Normálně jsem si vybral Certifikáty/Podepsat digitálně a vyznačil jsem rámeček, kde se má podpis objevit.
Ale je pravda, že já mám na podepisování USB-C klíčenku od 1.Certifikační a komerčně koupený certifikát.

Zdraví PavelK