Re: Podepisování PDF dokumentů

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Čtvrtek Únor 15 19:46:47 CET 2024

Mně to v Adobe Acrobat Readeru normálně jde. Právě jsem zkusil podepsat
nějaký report vygenerovaný do PDF, který žádné podpisové pole neměl.
Normálně jsem si vybral Certifikáty/Podepsat digitálně a vyznačil jsem
rámeček, kde se má podpis objevit.
Ale je pravda, že já mám na podepisování USB-C klíčenku od
1.Certifikační a komerčně koupený certifikát.

Zdraví PavelK