Cim nejcasteji merite - a proc?

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Středa Únor 14 01:03:20 CET 2024

No, u takových měřáků bývá většinou problém v tom, že umí přenášet
naměřené výsledky do PC, ale už neumí nastavovat samy sebe podle pokynů
z PC.
Neznám tenhle konkrétní, ale skoro bych si tipnul, že to bude stejný případ.
Zatímco pokud mám kvalitní měřáky s GPIB, tak je mohu z PC i ovládat a
napsat si v tom Labview (nebo jiném programu, třeba HP Vee) nějakou
automatisaci ve smyslu "snižuj napájecí napětí o 10mV za sekundu a při
každém kroku změř kmitočet tady a napětí támhle..." atd.

Zdraví PavelK