Re: Kalkulačky (Bylo jak poznat "normálního" zájemce o inzerovanou věc / jaké jsou finty ?)

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Únor 13 05:20:37 CET 2024

ano, mam sebou pri stehovani na novy/jiny pc obe kalkulacky, xp i win7.
xp protoze vedecka vzhledove a ma nejakou funkci co win7 ne, ted uz
nevim :-)
a win7, protoze jde "on-line" editovat zobrazene bitove cislo na
jakekoliv pozici a hned vidim zmenu.
ted jsem teda zkousel obe spustit a xp calc mi sel, ale ta win7 ne.
tak jsem si ji doinstaloval odtud:
https://instalacka.cz/software/utility-a-ostatni/ostatni-utility-a-ostatni/stara-kalkulacka-pro-windows-10/download/
snad to neni nejakej fujtajbl :-)
t.