Re: Kalkulačky (Bylo jak poznat "normálního" zájemce o inzerovanou věc / jaké jsou finty ?)

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Únor 12 21:33:21 CET 2024

Z hlediska původní diskuze je hlavní, že to kopírování vůbec nějak
jde:-) Z kalulačky na baterky, se to musí ručně opsat:-)
Ale uznávám, že to mohli udělat líp.

PH