Re: Kalkulačky (Bylo jak poznat "normálního" zájemce o inzerovanou věc / jaké jsou finty ?)

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Pondělí Únor 12 20:17:29 CET 2024

Já jsem měl ty před W10 docela rád, ale teď se vážně snaží, aby se nedala používat.
Hodně mne irituje, že má desetinej oddělovač ze systému a že když udělám copy/paste z něčeho s tečkou, tak jí to prostě zaignoruje a namatlá to to číslo dohromady.

---------- Původní e-mail ----------
Od: Pavel Hudeček <edizon na seznam.cz>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 11. 2. 2024 22:25:40
Předmět: Kalkulačky (Bylo jak poznat "normálního" zájemce o inzerovanou věc / jaké jsou finty ?)

Od doby, co používám počítač, tak už jsem nějak klasické kalkulačky
nepotřeboval. Vůbec nevím co lidi k jejich používání vede:-)

Tu ve Windows sice jednou za X let předělají, ale dá se to vydržet.
Pamatuju že ve Win10 zezačátku chybělo 1/x, skoro to vypadalo, že se
budu muset smířit s rapidním nárůstem používání závorek, pak se jednoho
dne objevilo okýnko na zpětnou vazbu, tak jsem napsal že chybí 1/x ...
no asi jsem nebyl sám, za pár dní update a je tam zas:-)

A na mobilu jsem též rychle skončil u Realcalc.