Re: Kalkulačky (Bylo jak poznat "normálního" zájemce o inzerovanou věc / jaké jsou finty ?)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Únor 12 15:05:41 CET 2024

Používám 4. Dvě na pracovištích s elektronikou, jednu v mechanické dílně
a jednu v obýváku.
To při dnešních cenách kalkulaček v rámci desetikorun není žádný problém.
Všude jinde mám sebou mobil se skvělou aplikací RealCalc.

PL