Re: Jak řadu STM32 vybrat?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Únor 12 13:57:13 CET 2024

HAL není jen o usnadnění klikátkem, ale je to hlavně Hardware
Abstraction Level, tedy usnadňuje migrace a recyklaci kódu do dalších
projektů s jinými procesory.

Nic samozřejmě není dokonalé, ale mám za to, že skoro vždycky když někdo
tvrdí, že nemůže nějakou abstrakci používat kvůli něčemu speciálnímu,
byl jen línej tu abstrakci pořádně nastudovat:-)

PH